SponsorKliks

Bestel jij ook kleding, eten, boeken, elektronica, reizen of andere zaken online?
Bij vele winkels kun je door enkele extra muisklikken zorgen dat een deel van jouw betaling naar Scouting Hoeven gaat. Zonder dat dit jou iets extra kost.

Bol.com, HEMA, Thuisbezorgd.nl, Wehkamp, Zalando, Booking.com en Redcoon. Dit is slechts een kleine greep van de winkels die zijn aangesloten bij SponsorKliks. Voordat je een bestelling bij één van deze webwinkels doet, kun je aangeven dat je deze bestelling via SponsorKliks wilt doen. Je betaalt het normale bedrag dat je ook zonder tussenkomst van SponsorKliks zou betalen. Achter de schermen gaat een percentage van jouw aankoopbedrag echter naar Scouting Hoeven. Dus een kleine moeite, geen extra kosten voor jou en voor Scouting Hoeven directe inkomsten.

Hoe gaat het in zijn werk?

Heel simpel. De meeste bedrijven waar vele mensen online bestellingen bij plaatsen, zijn aangesloten bij SponsorKliks. Voordat je bij één van deze bedrijven een bestelling plaatst, geef je aan dat je Scouting Hoeven wilt steunen met jouw de bestelling:

stap 1 - ga naar onze SponsorKliks pagina of gebruik een van de buttons op onze homepage of onderaan deze pagina.
stap 2 - klik op het logo van de gewenste webwinkel.
stap 3 - rond je online aankoop af zoals je gewoonlijk zou doen.

Als je de website via deze route bezoekt, wordt herkend dat jij met jouw bestelling Scouting Hoeven wilt steunen. De website waar jij je bestelling hebt geplaatst, maakt via SponsorKliks automatisch een percentage van het bedrag over aan Scouting Hoeven.

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie wordt weer door SponsorKliks op de bankrekening van Scouting Hoeven gestort. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde! Alleen in het laatste geval keert Bol.com een commissie uit aan Sponsorkliks en profiteert Scouting Hoeven hier direct van!

Hoe zit het met de privacy?

Die is dik in orde! De pagina van SponsorKliks wordt alleen gebruikt om vast te leggen dat Scouting Hoeven het sponsordoel is. Scouting Hoeven heeft geen inzicht in de namen van de personen die via SponsorKliks bestellen en de bestellingen die geplaatst worden.

Let op: geen commissie op boeken

In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

sk banner2
sk logoklein