Belangrijk!

Dit gezondheidsformulier wordt gebruikt voor de kampen en meerdaagse activiteiten van Scouting Maria Goretti Hoeven.
De ingezonden formulieren worden zorgvuldig bewaard en digitaal geregistreerd in Scouts Online als aanvullende lidgegevens.
De formulieren zijn alleen inzichtelijk voor het leidingteam van de speltak van uw kind.

De gegevens uit dit formulier worden voor één seizoen (ofwel één jaar) opgeslagen in Scouts Online.
Jaarlijks, doorgaans voor de start het zomerkamp, vragen we u om een nieuw exemplaar in te vullen.
Het oude exemplaar wordt zo snel mogelijk vernietigd, uiterlijk vier weken na de start van het nieuwe seizoen.

Meer informatie over hoe wij omgaan met uw gegevens kunt u vinden in ons privacybeleid

Velden aangegeven met een een sterretje (*) zijn verplicht!
Vul dit formulier zorgvuldig in.

Gezondheidsformulier

gegevens (jeugd)lid:
zorgverzekering
contactpersoon in geval van nood
medische gegevens
aanvullende gegevens
gegevens huisarts
gegevens tandarts
ondertekening

Gebruik de muis van uw computer (linkermuisknop ingedrukt houden) om hieronder een zo duidelijk mogelijke handtekening te zetten.
Of gebruik uw vinger als u een smartphone of tablet gebruikt.
Druk op de knop "reset" om het veld leeg te maken en het opnieuw te proberen, de rest van het formulier blijft ingevuld.