Routebeschrijving

Hoe je ook bij ons honk terrecht wilt komen, te voet, op de fiets of met de auto, met deze instructies moet je altijd op plaats van bestemming komen!

auto - vanaf de A58

Je neemt afslag nummer 20 'St. Willebrord', dit geldt zowel vanuit de richting van Roosendaal als vanuit de richting van Breda.
Bovenaan de afslag volg je het bordje naar Hoeven en blijf deze weg volgen (Heistraat).
Bij de rotonde ga je rechtsaf en blijf je deze straat volgen (Bovenstraat), aan het einde van de Bovenstraat sla je linksaf de Hertog Janlaan in, vervolgens weer naar links de Opperstraat in.
Aan het einde van de Opperstraat ligt aan de linkerkant een bestraat pad naar ons honk.

openbaar vervoer - station Oudenbosch

Aangekomen op station Oudenbosch kan je de bus (lijn 311 richting Breda) nemen, dit duurt ongeveer 10 minuutjes.
De sportieve Scout kan kiezen voor een wandeling van ongeveer 5.0 kilometer.

openbaar vervoer - station Etten-Leur

Aangekomen op station Etten-Leur kan je de bus (lijn 311 richting Oud Gastel) nemen, dit duurt ongeveer 10 minuutjes.
De sportieve Scout kan kiezen voor een wandeling van ongeveer 4.5 kilometer.