Klusteam worden?

Scouting is een organisatie die bestaat dankzij de inzet van duizenden vrijwilligers die hun tijd en inzet schenken.

Naast de stafleden die elke week een paar uur per week actief zijn bij een speltak en het spelen van het Scoutingspel, zijn we ook altijd op zoek naar vrijwilligers die een handje willen helpen bij het onderhoud van gebouw en materialen. We zijn op zoek naar die handige klussers die hun hand niet omdraaien voor een beetje schilderwerk, het plaatsen van een stopcontactje, of het vernieuwen van wat houtwerk.

Ben jij wel toe aan nieuwe uitdaging, zinvolle invulling van je tijd en wil je werken met een enthousiaste groep vrijwilligers? Dan is Scouting Hoeven op zoek naar jou!

Neem contact met ons op en we brengen je in contact met de juiste personen om een eerste kennismaking te plannen.

Is er iets niet duidelijk of zit je nog met vragen? Stel ze via het contactformulier!