Belangrijk!

Je mag altijd eerst bij Scouting Hoeven een kijkje komen nemen en een aantal keer gratis meedraaien voordat je je moet inschrijven.

Neem contact met ons op voor meer informatie en om jouw eerste Scouting-avontuur te plannen!

De gegevens uit dit formulier worden opgeslagen in Scouts Online.
Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw gegevens kun je vinden in ons privacybeleid

Velden aangegeven met een een sterretje (*) zijn verplicht!
Vul dit formulier zorgvuldig in.

Inschrijfformulier

welke speltak?
gegevens (jeugd)lid
gegevens ouder/verzorger 1
gegevens ouder/verzorger 2
gegevens bank

Voor het lidmaatschap hanteren wij op dit moment een contributie van €17,50 per maand. Deze innen we middels een automatische incasso.

privacy

Scouting Maria Goretti plaatst regelmatig groepsfoto’s en foto’s van scouting activiteiten waar uw kind mogelijk op staat op de website en hun social media kanalen.

ondersteuning

Bij Scouting Hoeven zijn we altijd op zoek naar helpende handjes.
Mogen wij u voor een van de ondersteunende taken benaderen?

ondertekening

Door invulling en ondertekening van dit formulier, geef ik mijn zoon/dochter op als lid van Scouting Maria Goretti
en tevens van de landelijke vereniging Scouting Nederland.

Hij of zij blijft minimaal 6 maanden lid.

Opzegging dient schriftelijk te gebeuren bij onze ledenadministratie
ledenadministratie@scoutinghoeven.nl en bij de leiding van de speltak.

Gebruik de muis van uw computer (linkermuisknop ingedrukt houden) om hieronder een zo duidelijk mogelijke handtekening te zetten.
Of gebruik uw vinger als u een smartphone of tablet gebruikt.
Druk op de knop "reset" om het veld leeg te maken en het opnieuw te proberen, de rest van het formulier blijft ingevuld.