Welpen Meiden

badge welpen

Mogen wij ons even voorstellen?

Wij zijn een groep gezellige meiden van 7-11 jaar. Elke dinsdagavond komen wij bij elkaar van 18:45 tot 20:30 uur.

Wij doen allerlei leuke, uitdagende en creatieve dingen tijdens onze clubs. De ene keer doen we buiten spellen, een andere keer maken we een kampvuur of lopen we een speurtocht, gaan we naar het bos of spelen we slagbal. Er is vanalles te bedenken. En als het weer een keer niet meezit, bedenken we een binnen activiteit. Denk aan spelletjes, knutselen, koken en nog veel meer.

Naast de clubs gaan wij een keer per jaar een weekend op kamp op ons eigen honk en is het hoogtepunt altijd ons jaarlijkse 'grote' kamp in de eerste week van de zomervakantie. Dit is een te super leuke, drukke, actieve week waarin we echt van alles doen.
Ben je nieuwsgierig geworden? Kom gerust een keertje kijken!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via de contactpagina.

Met vriendelijke scouting groeten, de Welpenleiding.